پالاز Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

بسیاری از مصرف کنندگان هم این موکت را برای مکان هایی انتخاب می‌کنند که نرمی و لطافت کفپوش برایشان اولویت دارد مثل اتاق خواب.

مهمترین ویژگی های تاثیرگذار بر قیمت موکت پالاز عبارتند از: نوع الیاف، تراکم و ارتفاع الیاف.

اصولا تنوّع موکت های پالاز موکت بالاست و کاربری های گوناگونی را تحت پوشش قرار می دهد. امّا پاره‌ای از محصولات این شرکت کاربری اداری دارند. مهمترین موکت در این حوزه کاربری، موکت طرح پونه است که دارای قیمت مناسب و به صرفه ای است.

فروش ویژه کاغذدیواری ساده و مدرن ... محصولات طرح آذین دوستدار طبیعت

بنابراین اگر موکت خانگی می‌خواهید یا به موکت هتلی و موکت اداری برای دفتر کارتان نیاز دارید، از بین ده ها محصول پالاز موکت ، با توجه به جدولی که در انتهای این متن آمده می‌توانید چند گزینه را کاندید کرده و نسبت به خرید آن تصمیم بگیرید.

سلام موکت طرح دار با متراژ ۲*۷ دارید؟ قیمتش چقد هست؟ با سپاس

ویژگی های پشم به عنوان ملاکی جهت مقایسه و استاندارد سازی سایر الیافها به کار می رود.

حتی از این موکت در محیط هایی که دارای رطوبت بالا نیز هستند می‌توان با خیال راحت استفاده کرد.

این هوا در محیط بسته خانه جریان دارد و ممکن است موجب تشدید حساسیت شما شود. بنابراین هنگام خرید تاکید کنید که قصد خرید موکتی با الیاف طبیعی دارید.

دقت فرمایید که فروش ما بصورت پرداخت درب منزل می باشد لذا برای عزیزانی که در شهر های دیگر هستند و خریداری می کنند حتما باید پرداخت و تسویه کامل موکت انجام شود و موکت مورد نظر توسط باربری برای آن عزیزان ارسال شود.

فرش گرد و بیضیکناره و فرش سجادهتابلو فرش ماشینیتابلو فرش سفارشیفرش کودکفرش کودک پسرانهفرش کودک دخترانه

برای آشنایی بیشتر با موکتهای پشمی می توانید “موکت با الیاف پلی استر” را مطالعه کنید.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر موکت 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر

این نوشتار به هیچ منبع و مرجعی استناد نمی‌کند. لطفاً با افزودن موکت یادکرد به منابع قابل اعتماد برطبق اصول تأییدپذیری و شیوه‌نامهٔ ارجاع به منابع، به بهبود این نوشتار کمک کنید.

Report this wiki page